Helgens turnering: lærerikt erfaring og stor innsats fra Njård bordtennis!

Postet av Njård - Bordtennis den 2. Sep 2024

Denne helgen stilte Njård bordtennis med flere spillere som ga sitt beste på bordet. Selv om det ikke ble de store resultatene denne gangen, var innsatsen upåklagelig og guttene fikk med seg verdifulle erfaringer som vil hjelpe dem videre i sesongen.

• Leif Mathiasen kjempet hardt i G11-klassen, men møtte sterk konkurranse og kom dessverre ikke videre fra puljespillet. Leif viste dog god sportsånd og holdt fokus gjennom hele turneringen. I sin siste kamp tapte han 2-3 i sett og 8-11 i avgjørende sett.
  • Arvin Graff hadde flere spennende kamper i G11-klassen. Selv om han ikke kom seg videre, lærte han mye og viste stor forbedring i sitt spill. Han møtte til og med klubbkompisen sin Marcus i en spennende kamp. Arvin ga alt, men tapte kampen 1-3 i sett.
  • Matteo Graff spilte også i G11-klassen, hvor han ga alt, men gikk ikke videre fra puljespillet. Matteo viste at han er på rett vei og fikk verdifull erfaring. Med litt mer trening kommer resultatene!
  • Marcus spilte for Oslo BTK i G11-klassen og var den eneste som kom seg videre fra puljespillet, men tapte dessverre sin første kamp i sluttspillet. Han slo for øvrig sin klubbkamerat 3-1 i sett.
  • Rune Forberg konkurrerte i både U1600 og U2000, hvor nivået var veldig høyt. Han hadde en spesielt jevn kamp som endte 2-3 i sett, men det ble til slutt et tap. Uansett gjennomførte Rune en solid turnering.

Dette var starten på bordtennissesongen etter sommerferien. Nå som treningene er i full gang igjen, vil resultatene sakte men sikkert begynne å komme🏓