Tre på rad for Njård 1 i barneserien!

Postet av Njård - Bordtennis den 18. Mar 2024

I helgen ble det spilt en ny runde i barneserien i bordtennis, hvor Njård 1 viste frem sin dyktighet på bordet. Til tross for at vi bare stilte med ett lag på grunn av forfall fra flere spillere, sto vår trio: Marcus, Magnus og Leif – høyt og fikk hvert øyeblikk til å telle.

På vei inn i helgen ble Njård 1 plassert på 5. plass på tabellen. Men med tre runder med harde kamper foran oss, var guttene våre fast bestemt på å markere seg.

Den første runden ble det en omkamp mot Fredrikstad, hvor laget vårt ønsket å revansjere seg fra et tidligere nederlag. Med ren besluttsomhet og dyktighet, sikret 8-2 seier for Njård 1 og tok tre velfortjente poeng.

I den påfølgende runden mot Oslo 3 ble hver kamp hardt konkurrert. Leif startet kampen med en 3-2 seier, og satte tonen for laget. Til tross for et tilbakeslag i Marcus sin kamp med 1-3 tap, samlet Magnus seg strålende, og tok en avgjørende 3-2 seier. Duoen Leif og Marcus sikret nok en triumf i double-kampen, noe som til slutt førte 7-3- lagseier for Njård 1. Tre nye poeng her.

Avslutningsrunden mot Oslo 3 var vitne til nok en spennende kamp. Til tross for at vi møtte en formidabel motstander, viste laget vårt besluttsomhet og gikk seirende ut igjen, og beseglet en hardkjempet 6-4 seier og la ytterligere tre poeng til.

Helgen som var har Marcus, Magnus og Leif  vist bra lagarbeid og vist frem den fremgangen de har gjort gjennom deres dedikasjon til trening. Deres seire er et bevis på deres dyktighet og besluttsomhet, og vi kunne ikke vært stoltere av deres prestasjoner.

Gratulerer til Njård 1 med en spektakulær prestasjon i barneserien i bordtennis – her venter mange flere triumfer! 🏆✨

Sammen blir vi best🏓